1. Балада оның мектеп оқушысы болуға деген ұмтылысын қолдаңыз. Сіздің мектептегі істері мен уайымдарына деген шынайы қызығушылығыңыз, оның алғашқы жетістіктері мен мүмкін қиындықтарына байыпты қарау бірінші сынып оқушысына оның жаңа жағдайы мен қызметінің маңыздылығын растауға көмектеседі.
2. Балаңызбен мектепте кездескен ережелер мен нормаларды талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен орындылығын түсіндіріңіз - мектепте баланың мінез-құлқына отбасына немесе балабақшаға қарағанда едәуір жоғары талаптар қойылады.
3. Сіздің балаңыз мектепке оқуға барады. Адам оқуды бірден меңгермеуі мүмкін, бұл табиғи нәрсе.
4. Баланың қателесуге құқығы бар және ешбір жағдайда оны дұрыс емес нәрсе жасағаны үшін ұрысуға болмайды. Шешімді бірге табыңыз.
5. Әр жұмыста оны мақтауға болатын нәрсені табыңыз. Есіңізде болсын, мақтау мен эмоционалды қолдау - " жарайсың!"немесе" сіз жақсы жұмыс жасадыңыз!"- адамның интеллектуалдық жетістіктерін айтарлықтай арттыруға қабілетті.
6. Балаңызбен бірге күн тәртібін жасаңыз, оның сақталуын қадағалаңыз.
7. Оқу дағдыларын меңгерудің бастапқы кезеңінде баланың мүмкін болатын қиындықтарын жіберіп алмаңыз. Егер бірінші сынып оқушысында, мысалы, логопедиялық проблемалар болса, балаңыздың құрдастарынан артта қалуына себеп болғанша күтпей-ақ, бірінші жылы олармен күресуге тырысыңыз.
8. Егер сіз баланың мінез - құлқына немесе оның оқу істеріне қатысты бірдеңе туралы алаңдасаңыз, бірақ алаңдаушылықтың себебін анықтай алмасаңыз-мұғалімнен немесе мектеп психологынан кеңес сұраудан тартынбаңыз.
9. Мектепке бару арқылы сіздің балаңыздың өмірінде сізден кем емес беделді адам пайда болады. Бұл оның мектеп мұғалімі. Бірінші сынып оқушысының мұғалімі туралы пікірін құрметтеңіз.
10. Оқу - бұл оңай емес және жауапты жұмыс. Бірақ мектепке бару баланы алуан түрліліктен, қуаныштан, ойындардан айырмауы керек. Оның демалуға жеткілікті уақыты болуы керек.