Балалардың құрылмалауы-бұл бөліктер мен элементтердің өзара кеңістіктік орналасуын және ғимараттардың мақсатына сәйкес оларды біріктіру тәсілдерін қарастыратын ғимараттарды салу процесі. Жобалау процесінде балалар ойлаудың, қиялдың белсенді жұмысын қажет ететін жеке бөліктерден тұтас құруды үйренеді. Заттардың белгілерін анықтау, салыстыру және жалпылау тиімді түрде жүзеге асырылады.
Мақсаты: құрылыс сабақтарында және бірлескен ойын әрекеттерінде балалардың сындарлы қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
-Қарапайым ғимараттарды салуға үйрету: жолдар (тар, кең, ұзын, қысқа), мұнаралар ( екі, үш, төрт текше, бірінің үстіне бірі қойылған), баспалдақтар (екі үш қадаммен), жиһаз (орындық, диван, кереует, үстел), машина, сырғанақ, үй, қақпа және т. б.
-Баланы әртүрлі бөлшектермен таныстыруды жалғастыру (әр түрлі материалдардан жасалған әртүрлі өлшемдер, пішіндер, түстер), құрылыс материалдарының бөлшектерінің атауларын есте сақтауға ықпал ету (текше, кірпіш, пластина, призма).
-Жазықтықта және кеңістікте бөлшектердің орналасуына қатысты баланың практикалық тәжірибесін байыту (бір текшені екіншісіне қою; ол пластинаның тірегі бола алады; кірпішті ұзын тар жағына және қысқа тар жағына қоюға болады-қоршау)
Құрылмалау баланың дамуы үшін үлкен маңызға ие. Балалар алдағы жұмысты жоспарлауды, өз әрекеттерін талдауды, қорытынды жасауды, қателерді түзетуді үйренеді.
Құрылмалау балаларды біріктіреді, оларды ұжымдық іс-әрекетке баулиды. Бұл жағдайда балалар тапқырлық, өнертабыс көрсетеді, кеңес береді, кім не істейтінін келіседі, бір-біріне көмектеседі. Құрылыс сабақтары, шығармашылық қабілеттерін, ептілігін дамытады, табандылықты, еңбекқорлықты, шыдамдылықты тәрбиелейді.