Текст
Әлеуметтік мұғалімнің қызметінде белгілі бір уақыт оқушылардың әлеуметтік микро ортасын, олардың өмір сүру жағдайларын зерттейді. Оқу барысында балалардың қажеттіліктері, қиындықтары мен проблемалары анықталады. Сынып жетекшілерімен бірге әлеуметтік педагог оқу жылының басына және 2 жартыжылдыққа мектептің әлеуметтік паспортын ресімдейді. Паспорттау қорытындысы бойынша біздің мектепте 0-11 сыныптар (барлығы 14 сынып-жиынтық) анықталды:
Барлық оқушылар-212
Барлық отбасы – 142
- толық отбасы-100
- толық емес отбасылар – 42
- көп балалы отбасылар -21
- қамқорлықтағы балалар-3
- МДН - 0 есебінде тұрған балалар
- МІК-де тұрған балалар -3
- "әлеуметтік қатер тобындағы" балалар - 3;